Wat doen wij

MMC Financial Consultancy biedt haar klanten en opdrachtgevers efficiënte oplossingen voor strategische en operationele vraagstukken. Onze vakkennis en ons instrumentarium zijn financieel maar wij blijven niet in de financiële hoek zitten. Wij kunnen voor u het volgende betekenen:

  • Financieel Interim Management
  • Consultancy
  • Administratieve werkzaamheden

Financieel Interim Management
Ons netwerk van financiële interim-managers zorgt ervoor dat u direct beschikt over actuele kennis.

MMC Financial Consultancy biedt bedrijfsdiensten aan onder andere in de vorm van overbruggingsmanagement. Op dat gebied van Financieel Interim Management bieden wij oplossingen voor bijvoorbeeld de navolgende situaties:

Overbruggingsmanagement

  1. overbrugging van periode tot de komst van een permanente controller of hoofdadministratie;
  2. waarnemen van functies bij langdurige ziekte of arbeidsongeschiktheid van uw financial controller of administrateur;
  3. bij plotseling vertrek van een zittende financiële manager.

Consultancy
Hoogopgeleid financieel personeel is direct voor u op tijdelijke basis beschikbaar.
Ook op projectbasis kunt u een beroep op ons doen. Wij bieden onder andere de volgende oplossingen:

Operationele ondersteuning

  1. verbeteren en beschrijven van de administratieve organisatie;
  2. tijdelijk of permanent verzorgen van de financiële administratie;
  3. opzetten van een jaarrekeningrapportage;
  4. financial control.

Administratieve werkzaamheden
Wij gaan verder dan uitsluitend boekhouden. Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u staat.

Wij kunnen voor u de volgende diensten verzorgen:

  1. Het voeren van de gehele (of een deel) van de boekhouding;
    – Inboeken en het verwerken van alle administraties binnen het Midden en Kleinbedrijf
    – Het uitvoeren van controlewerkzaamheden van een door uzelf gevoerde administratie
    – Opstellen van de jaarrekening
  2. Verzorgen van belastingaangiftes;
  3. Tijdelijke hulp bij administratieve achterstanden binnen uw bedrijf;
  4. Ondersteunen bij het inrichten van de administratie en begeleiding bij alle werkzaamheden die daaruit voort vloeien;
  5. Opstellen van prognoses en begrotingen.